czwartek, 31 lipca 2014

Zmagania

Witajcie

Jestem na etapie pisania trzeciego rozdziału II tomu powieści. Jakoś idzie, ale bardzo powoli. Ten tom jest dla mnie o tyle trudniejszy, że muszę w nim zawrzeć np. opisy wojsk poszczególnych ras po stronie dobra i zła, nazwy broni, strojów i sprzętów potrzebnych do kampanii, tworzyć plany strategii walki itp...Pewnie gdybym była mężczyzną i znała się choćby na średniowiecznych wojnach - byłoby mi łatwiej. Podpieram się różnymi filmami historycznymi, obrazami z ksążek i nazwami zaczerpniętymi między innymi z Encyklopedii Śródziemia. Jest to żmudna praca, ale wiem, że wysiłek popłaca.

Jak to po wielokroć już tu robiłam nadal proszę byście trzymali za mnie kciuki...Z góry bardzo dziękuję. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie. :)


6 komentarzy:

  1. uwielbiam takie opisy, więc liczę na coś dobrego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój debiut, więc pewnie i tak nie spełnię Twoich oczekiwań. :P Ale zrobię co tylko w mojej mocy, żeby było prosto, zrozumiale i w miarę wiarygodnie...

      Usuń
  2. Ja podobnie, jak Kamil, lubię porządne opisy, wojen, wojsk, broni etc. Potrafię to docenić. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czeka mnie jeszcze trudniejsze zadanie niż myślałam jeszcze pisząc ten post...he he. Nie podziękuję, bo nie chcę zapeszyć. ;) Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń