piątek, 4 lipca 2014

Łzy

Dlaczego nienawidzę tych których powinnam kochać?
Tych którzy dali mi życie, a później je zniszczyli
Ci którzy powinni wspierać i zachęcać
a dobijają i depczą wszelkie dobre chęci.

Jak to zrozumieć? Dlaczego to piekło trwa nadal?
Tyle łez,
tyle modlitw,
tyle błagań o przemianę - i nic.

Łzy tak słone płyną po zakurzonej twarzy:
Ten dzień który miał być tak piękny,
przypomniał piekło przeszłości -
samotność, niepewność i lęk małego dziecka. 

Jestem tym samym dzieckiem,
tylko trochę większym.
Mam rodziców,
ale tak jakbym ich nie miała.

W mym sercu jest tylko:
ból,
smutek,
i pytanie DLACZEGO?

:'( :'( :'(

6 komentarzy:

  1. W takich sytuacjach najlepiej się wyprowadzić, żeby złapać dystans i nabrać oddechu, ale niestety nie każdy ma taką możliwość:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyprowadzałam się wielokrotnie, ale różne okoliczności sprawiały, że musiałam wrócić. Wierz mi, nie chciałam tego robić ale musiałam gdzieś mieszkać. Szukam wszystkich możliwych i najlepszych rozwiązań w tej kwestii. :( Chcę zniknąć z ich życia i aby oni zniknęli z mojego. Im jestem dalej od nich tym lepiej.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że uda Ci się kiedyś wyprowadzić na dobre. Jakby co ja od września będę mogła pokój wynająć;p

      Usuń
    3. Taak? O.O to super, a za ile miesięcznie?

      Usuń
  2. Głowa do góry! Będzie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie Beti G. Chciałabym, aby było lepiej...aby byli normalnymi rodzicami...:(

      Usuń