czwartek, 24 lipca 2014

Plany

Witajcie

"Miedicus" - Noah'a Gordona to moja aktualna lektura. Podoba mi się coraz bardziej z każdą stroną. To kolejny zakup z którego jestem bardzo zadowolona. :3 Różni się nieco od filmu na jej podstawie, ale to raczej normalne. Jak tylko skończę to przedstawię Wam jej recenzję.

To moja pierwsza pozycja tego autora, ale na pewno przeczytam pozostałe. Jeśli nie wszystkie to przynajmniej te które wydają mi się najbliższe mojej ulubionej tematyce. Na pewno będą to: "Medicus z Saragossy","Spatkobierczyni Medicusa"i "Szaman"




Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę miłego wieczoru. :3

4 komentarze:

  1. "Medicus" to fajna historia, jednak znam ją tylko z filmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierw obejrzałam film. Zapamiętałam go bardzo mile i postanowiłam poczytać o nim. Dowiedziałam się, że jest na podstawie książki. Poczytałam recenzje i doszłam do wniosku, że muszę ją sobie kupić. Ostatnio mi się to udało i teraz ją sobie czytam. Coś genialnego. :3 Zachęcam. ;)
      Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. Też nie czytałam żadnej książki tego autora. Będę musiała kiedyś to nadrobić. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zachęcam. ;) A dziękuję i nawzajem. :3 Pozdrawiam :)

      Usuń