niedziela, 20 lipca 2014

Co mnie zaciekawiło.

Witajcie

Dwie bliskie mi osoby leżą w szpitalu, problemy w pracy przy dziecku / kłótnie między jego rodzicami, a ja po środku z małym chłopcem :P - bardzo nie przyjemna sytuacja / brak weny do pisania książki i jeszcze kłopoty z nowo zakupionym tabletem + upał za oknem 30 stopnie. MASAKRA Powoli zaczynam mieć wszystkiego dość. :(

Ale mimo to napiszę Wam o tym co ostatnio zobaczyłam w księgarni i mnie zaciekawiło. Otóż pozycje autorstwa Bernarda Cornwella / http://pl.wikipedia.org/wiki/Bernard_Cornwell / takie jak:

1."Ostatnie królestwo" 






Tytuł: Ostatnie królestwo
Autor: Bernard Cornwell
Wyd.: Instytut Wydawniczy Erica
Tłumaczenie: Amanda Bełdowska 
Okładka: Średnia :P 
Stron: 544







2. "Zwiastun burzy"



Tytuł: Zwiastun burzy
Autor: Bernard Cornwell
Wyd.: ERICA 
Tłumaczenie: Amanda Bełdowska
Okładka: Średnia ;) 
Stron: 560








3. "Zimowy monarcha"



Tytuł: Zimowy monarcha
Autor: Bernard Cornwell
Wyd.: ERICA 
Tłumaczenie: Jerzy Żebrowski 
Okładka: Średnia 
Stron: 560








4. "Panowie północy"



Tytuł: Panowie północy
Autor: Bernard Cornwell
Wyd.: ERICA
Okładka: Średnia
Stron: 510









 5. " Pieśń miecza"



Tytuł: Pieśń miecza
Autor: Bernard Cornwell
Tłumaczenie: Agnieszka Zając, Mateusz Pyziak 
Wyd.: ERICA
Okładka: Średnia
Stron: 528








6. "Nieprzyjaciel Boga"



Tytuł: Nieprzyjaciel Boga
Autor: Bernard Cornwell
Wyd.: ERICA
Okładka: Średnia
Stron: 520









7. "Excalibur"

Tytuł: Excalibur
Autor: Bernard Cornwell
Tłumaczenie: Paweł Korombel
Wyd.: ERICA
Okładka: Średnia
Stron: 580










Według mnie to doskonała kolekcja dla miłośników powieści historycznych, życia w średniowiecznej Europie i fanów magii. Jeśli kiedyś będzie mnie stać z miłą chęcią się w nie zaopatrzę. A Wy kochani? Znacie te pozycje? Macie którąś u siebie? Czytaliście? Jeśli tak to z radością przeczytam Wasze opinie na ich temat? 

Pozdrawiam życząc miłego popołudnia. :)

16 komentarzy:

  1. Ostatnio same pechowe sytuacje Cię spotykają, ale tak jak już pisałam nie poddawaj się i myśl pozytywnie :)

    Co do książek, to parę dni temu przeglądałam ofertę wydawnictwa Erica i byłam pod wrażeniem ile wspaniałych i ciekawych powieści mają w swojej ofercie. Idealne dla fanów historii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, ale jest coraz więcej tego typu sytuacji i przypadków...:(
      Ja chyba też lepiej przyjrzę się temu wydawnictwu. ;)
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  2. Czytałam pierwsze części w obu trylogiach i są ok, jeżeli ktoś lubi historyczne i wojenne książki z odrobiną fantastyki. Wiem, że są w bibliotece na Siedlanowskiego;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię taką tematykę. ;) Dzięki za info.

      Usuń
    2. No to w takim razie koniecznie musisz sięgnąć;) Ja po taką tematykę czasem sięgam, ale normalnie gustuję w czymś innym. Ale moja koleżanka, która nie czyta dużo, ale jednak, pochłonęła obie serie bardzo szybko.
      I proszę bardzo za informację;].
      P.S. Czy te książki ode mnie będą Ci jeszcze potrzebne, bo ja bym ich potrzebowała...

      Usuń
    3. Natalia mogę Ci je już oddać tylko kiedy? Dzisiaj mam wolne do południa, ale w tym czasie muszę skoczyć do salonu Plusa by mi coś tam zrobili. Zadzwonię do Ciebie.

      Usuń
  3. Co się nie zabije, to Cię wzmocni ;) Głowa do góry i do przodu :)
    A co do książek, to mogą być całkiem ciekawe lektury. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko, może dam jakoś radę. Nie jedno już w życiu przeżyłam. :P
      Tylko teraz znaleźć dla nich czas he he ;) :P
      Pozdrawiam bardzo serdecznie.

      Usuń
  4. Wszystko będzie dobrze, to po prostu ten upał tak na ludzi działa. ;)
    Szczerze, nie czytałam nic tego autora, ale... chciałabym chciała. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nie czytałam nic tego autora...a kto wie? może go bardzo polubię ;) :3 Jak przeczytasz coś przede mną to powiedź mi jak Ci się podobało. Ok? Z góry dziękuję. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  5. Niczego nie czytałam, ale zaraz przyjrzę się tym tytułom, bo magia + dawne czasy to jest to! A u mnie 30 stopni w tygodniu kiedy pracuję, a w weekend zero słońca ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego czytania o tych pozycjach. ;)
      Współczuję, że nie możesz cieszyć się wolnym i ciepłym weekendem. :( Ale może w tym tygodniu się los do Ciebie uśmiechnie. Trzeba w to wierzyć. :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji poznać twórczości pana Cornwella, w ogóle nie słyszałam o jego powieściach, ale bardzo mi się spodobały. Tematyka jak najbardziej trafia w moje gusta. Z pewnością będę o nim pamiętać ;) Swoją drogą, bardzo ładne okładki, muszą się pięknie prezentować na półce ^^
    Przykro mi z powodu tych pechowych sytuacji, które ostatnio wciąż Ci towarzyszą. Ale podobno szczęście i nieszczęście muszą się wyrównywać, więc może niedługo nastąpi duży przełom na lepsze? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tek książki Ci się spodobały i trafiły w gust. Co do okładek - ja też lubię jak seria jest właśnie tego typu - pięknie się razem prezentują.
      Co do szczęść i nieszczęść - to masz rację...ale nie wiem czy los tak szybko się do mnie uśmiechnie. Czas pokaże. ;)
      Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

      Usuń
  7. Ewelizardo, kupuj/pożyczaj Cornwella i czytaj, bo jest wart Twojej uwagi. Na moim blogu możesz znaleźć recenzje trylogii o królu Arturze ("Zimowy monarcha", "Nieprzyjaciel Boga", "Excalibur") :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację i a co do recenzji...jak znajdę chwilę to na pewno je przeczytam. Na pewno będę pamiętała. :)

      Usuń