środa, 16 lipca 2014

:3

Witajcie

O czym napiszę dzisiaj? A o tym czego się dorobiłam wczoraj. Długo na to czekałam bo nie miałam pieniędzy, ale w końcu się doczekałam. Dokonałam zakupu dwóch książek...pierwsza z nich to "Medicus" Noah Gordan, a druga "Anioły i demony" Dan'a Brown'a.




Tytuł: Medicus
Autor: Noah Gordan
Wyd.: Książnica 
Przekład z angielskiego: Maria Grabska-Ryńska
Okładka: Miękka
Stron: 586









Tytuł: Anioły i demony
Autor: Dan Brown
Wyd.: Sonia Draga
Przełożyła z angielskiego: Bożena Jóźwiak
Okładka: Twarda
Stron: 560









Czytałam o nich wiele pochlebnych recenzji i widziałam świetne filmy na ich podstawie - jestem pewna, że będą jednymi z moich najlepszych zakupów. :3 A Wy znacie te pozycje? Pewnie większość tak. ;) Co o nich myślicie? Też planujecie się w nie zaopatrzyć? Lub może już stoją u Was na półkach? ;) hi hi

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :)

14 komentarzy:

  1. "Anioły i demony" są fajne o ile nie znasz innych książek tego autora, bo niestety wszystkie są podobne:/ - te same motywy, tylko okoliczności nieco inne, przez co jego książki stają się bardzo przewidywalne:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam zatem na recenzję pierwszej ksiażki.
    Jeżeli ci się spodoba, i ja po nią sięgnę - jestem jej bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytam Medicusa jak tylko skończę Monument 14 :3 Recenzję masz jak w banku, ale nie obiecuję kiedy. Mam nadzieję, że już niebawem.
      Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

      Usuń
  3. Słyszałam o drugiej książce, ale żadnej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak..."Anioły i demony" to bardzo znana pozycja. Mam nadzieję, że jak skończę czytać obie będę mogła tutaj szybko zamieścić ich recenzję...i może zachęcę Cię do ich przeczytania. Byłoby mi miło gdyby się tak stało.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. "Anioły i demony" znam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam dużą chęć przeczytać Dana Browna, ale w końcu tego nie zrobiłam i tak mi już zostało... Nie wiem, może kiedyś sięgnę ;) Poczekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie z niektórymi książkami, więc Cię doskonale rozumiem.
      Opinia pojawi się jak najszybciej będę w stanie ją sporządzić. :3
      Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

      Usuń
  6. "Anioly i demony " mam zamiar przeczytac od dawna ,ale tak jak Ty chcialam miec swoj wlasny egzemplarz a moj studencki budzet jak zwykle mi na to nie pozwalal. Gratuluje zakupu i zycze milego czytania : pozrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Doskonale znam ból kiepskiego budżetu...echhh...to prawdziwy koszmar dla miłośników książek, ale mam nadzieję, że i Ty dorobisz się swojego egzemplarza w niedługim czasie. Tego Ci życzę. :)
      Również pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

      Usuń
  7. Nie czytałam ani jednej ani drugiej, ale Dana Browna niektórzy sobie chwalą. U mnie na półce czeka Kod Da vinci. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet całkiem sporo osób go chwali i myślę, że słusznie. No ale co kto lubi. ;) "Kod" - spodobał mi się film i widziałam już go w księgarni w ślicznym wydaniu. Mam nadzieję, że jak będę miała więcej kasy to i jego sobie kupię. Mało tego...dojrzałam jeszcze dwie inne pozycje: "Zwodniczy punkt" i "Zaginiony symbol" które też mnie kuszą. ;) Ale wszystko rozbija się o ilość posiadanych pieniędzy, a z tym krucho. :( Niestety.
      Ale co ma być to będzie...pozdrawiam i jak już przeczytasz "Kod" / mam ogromną nadzieję, że Ci się uda / to z wielką przyjemnością przeczytam Twoją opinię. ;) :3

      Usuń
  8. O pierwszej książce w ogóle nie słyszałam :) Natomiast "Anioły i demony" planuję przeczytać w przyszłości (film bardzo mi się podobał). "Kod da Vinci" tego właśnie autora leży na mojej półce już od dłuższego czasu i czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *przybija piątkę* :3 Kolejna osoba której podobał się film - miło. :D Super. :3 Z przyjemnością wysłucham Twoich opinii na temat "Kodu" i "Aniołów" - każdy bowiem trochę inaczej odbiera obrazy, bohaterów i wydarzenia jakie mają miejsce w tych dziełach. No po prostu musisz je przeczytać i się ze mną podzielić hi hi :) Nie widzę innej opcji. ;)
      Pozdrawiam bardzo gorąco. :3

      Usuń