środa, 2 lipca 2014

Wielki dzień :)

Witajcie :)

  W związku z tym, że poodwiedzałam dzisiaj kilka blogów i znalazłam na jednym z nich opis książki którą sama chciałam dzisiaj opisywać / zrobiłam na weekendzie dwie notki tak na "zapas"/ więc nie będę się powtarzać / moja opinia jest nieco zbliżona do opinii http://niebo-pieko-ziemia.blogspot.com/2014/07/oczy-smoka.html?showComment=1404287489328#c837617323879213503 /

  O czym więc napiszę? A o tym, że dzisiaj po wielu perypetiach wreszcie wysyłam swoją książkę do wydawnictwa. Proszę trzymajcie kciuki kochani. :) 

  Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego słonecznego dnia oraz samych radosnych chwil. 



13 komentarzy:

  1. W takim razie powodzenia i samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam dosłownie przed kilkoma sekundami....iiiiiiiii....ale stres....ta adrenalina...normalnie jak narkotyk :P Bardzo długo nie czułam takiego napięcia...aaaaaaaaa

      Usuń
  2. No to najważniejszy krok wykonany. Teraz tylko pozostaje czekać na sukces!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaakkk :3 Teraz jeszcze tylko pisać dalej drugi tom hi hi...;)

      Usuń
  3. Gratuluję i trzymam kciuki :) Jeśli możesz to zdradź opis albo chociaż wstępny tytuł Twojej powieści .

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością Ci ją opiszę, tylko jak możesz to wyślij mi adres mail. Tak, będzie mi łatwiej, dobrze? :) pozdrowionka

      Usuń
    2. oki :) to mój adres email : anonimowaksiazkoholiczka@gmail.com czekam na Twoją wiadomość :)

      Usuń
  4. W takim razie trzymam mocno kciuki żeby wszystko poszło po twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń