środa, 27 sierpnia 2014

:(

Witajcie...

...ze względu na to, że mam strasznie dużo problemów z : zdobyciem stażu / w jednym zakładzie bardzo mnie chcą, ale urząd pracy robi problem bo nie wiadomo czy znajdą fundusze :( /, z odzyskaniem pieniędzy z ostatniej pracy przy dziecku / matka chłopca którym się opiekowałam nie odbiera moich telefonów i udaje, że nie ma jej w domu jak dzwonię do niej domofonem...zresztą nie tylko mi wisi pieniądze ale i jednej ze swoich pracownic z baru / , z pisaniem II tomu mojej powieści / nie mam też żadnych wieści z wydawnictwa - bo osoby które jego redakcja prosiły o opinie widocznie jeszcze nie dały im żadnej wiadomości / pewne sprawy rodzinne i osobiste też nie układają się pomyślnie...a w dodatku non stop ktoś mi umiera lub ląduje w szpitalu. / teraz prababcia na zapalenie trzustki i muszę się nią opiekować / Nie mam czasu na czytanie książek, ani na normalny wypoczynek...Jak ja długo pociągnę? Nie mam pojęcia.

Ze względu na te czynniki zawieszam działalność bloga do odwołania. Nie dam rady również odwiedzać Waszych blogów i komentować. :( Bardzo żałuję, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Za wieloma z Was będę naprawdę tęskniła. :( Mam nadzieję, że będę mogła szybko wrócić i moje życie jakoś się unormuje w końcu...bardzo bym tego chciała. Proszę Was gorąco byście trzymali za  mnie kciuki...Z góry dziękuję i życzę Wam wszystkiego dobrego na resztkę tego tygodnia wakacji...i następne. Jeszcze uczącym się - życzę - wytrwałości, jasności umysłu i wiary we własne umiejętności i wiedzę.

Pozdrawiam gorąco i życzę spokojnego popołudnia, a później wieczoru.

4 komentarze:

  1. Trzymaj się! I mam nadzieję, że wszystko w Twoim życiu wróci na właściwie tory :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się ciepło :) Sprawy z pewnością poukładają się po Twojej myśli a my zaczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jezuuu, jeejuu jak ja Ci współczuję.
    naprawdę. :(
    mam nadzieję, że wszystko dobrze się ułoży.
    a Ty szybko do nas wrócisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego, trzymaj się! Będzie lepiej, zobaczysz. Niby to tylko słowa, ale tak będzie. Do szybkiego usłyszenia:)

    OdpowiedzUsuń