wtorek, 8 lipca 2014

II tom mojej powieści

Witajcie :)

 Muszę się Wam pochwalić kochani. :3 Wczoraj miałam wyjątkowo dobry dzień jeśli chodzi o pracę. Prawie skończyłam pierwszy rozdział drugiego tomu mojej książki. Szczerze mówiąc nie sądziłam, że tak dobrze mi pójdzie. Mam nadzieję, że światło z nieba nadal będzie mnie oświecać, a J.R.R. Tolkien będzie się za mną wstawiał gdzie trzeba i ją skończę. ;)

 Nadal czekam na wiadomość z kochanego Wydawnictwa, ale razem z moim recenzentem jesteśmy pełni dobrych myśli. Ośmielę się prosić Was kochani byście nadal trzymali za mnie kciuki. BARDZO WSZYSTKIM SERDECZNIE DZIĘKUJĘ i życzę miłego dnia.


12 komentarzy:

  1. W takim razie trzymam kciuki i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wsparcie. :) Również pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To Ty piszesz;o Tak serio, serio;> Wspaniale, że świetnie Ci idzie:) Tak trzymaj, pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę tak serio, serio...choć czasem to prawdziwa droga przez mękę. Mam ambitny plan skończyć drugi tom do Nowego Roku, ale ze mną to jest tak jak z pogodą na morzu...jednego dnia mam wenę drugiego już nie lub wolę kontynuować inną powieść...bowiem oprócz drugiego tomu mam jeszcze trzy inne zaczęte...a fabuła ostatniej to mi się "dosłownie przyśniła" noc po nocy...Aż sama sobie się dziwiłam. :P

      Usuń
    2. super! pisz, pisz, potem sobie to złożysz kiedyś w całość :D

      Usuń
    3. Dzięki kochana Beti G. :) Wszystko mam skrupulatnie przechowane w głowie i w odpowiednim czasie przeleję to na papier...oczywiście uprzednio schwytawszy moją muzę. Wena to czasem jedne o co się modlę.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dobre życzenia zawsze spoko. ;) Tobie również Natalia we wszystkich dobrych poczynaniach. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  5. Oczywiście trzymam kciuki!! :D
    Zarówno za wiadomość od wydawnictwa jak i inspirację do pisania książki!
    Mogłabyś powiedzieć coś więcej o swojej twórczości? Gatunek? Fabuła? Liczba stron? Oraz - jeżeli do nie tajemnica - do jakich wydawnictw próbujesz się "dopisać" ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję za wsparcie...bardzo tego potrzebuje, szczególnie w ostatnim niełatwym dla mnie czasie. Z przyjemnością odpowiem na Twoje pytania, ale może w wiadomościach prywatnych...Jeśli możesz to podaj mi w jakiś sposób swój adres pocztowy mail bo ten który jest w google + coś szwankuje i nie wiem czemu :P

      Usuń
  6. W takim razie trzymam kciuki i powodzenia! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za trzymane kciuki. :) Również pozdrawiam. :)

      Usuń