wtorek, 22 lipca 2014

Twórczy mętlik

Witajcie

Wczoraj miałam w głowie ciekawe przebłyski kolejnych rozdziałów mojej powieści...tylko jeszcze muszę znaleźć czas na spokojne ich spisanie...echh ta wena - pojawia się i znika.

Są dni w których mogę siedzieć i pisać zapominając o jedzeniu, piciu, spaniu i innych takich, a innym razem jak mam spokój i mogę siedzieć w ciszy to jak napiszę kilka zdań to jestem wykończona - to mówię dosłownie. Cóż taka dola człowieka chcącego tworzyć...

Dla zainteresowanych...wydawnictwo jeszcze nie dało znaku życia, ale myślę, że to milczenie będzie miało błogosławione skutki.

Pozdrawiam bardzo serdecznie życząc miłego dnia. / Ps. Idę do mojego podopiecznego. - Trzymajcie kciuki abym się dzisiaj przy nim nie wykończyła bo jest niezły upał. /

8 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za Twoją książkę. Najważniejsze to myśleć pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że mnie wspierasz. Czasem trudno jest myśleć pozytywnie, ale postaram się. :)

      Usuń
  2. Ja czasem mam podobnie z pisaniem notek. Jednego dnia potrafię stworzyć kilka na zapas, a mam też taki okres, kiedy nic nie przychodzi mi na myśl, albo po prostu nie jestem w stanie zrealizować pomysłów, które wcześniej sobie spisałam...tak to już jest z weną.

    Powodzenia z podopiecznym i dzięki za fatygę z oddaniem książek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem...cóż taka rzecz. Co do książek - nie ma sprawy. Wielkie dzięki, że mi je pożyczyłaś. :)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki za wenę i za nowe rozdziały :) Wiem że wena może dać w kość, więc trzeba znaleźć jakiś złoty środek, tak żeby zawsze pisać kiedy się pojawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się pisać zawsze kiedy się pojawia, dla tego zawsze mam przy sobie coś do pisania. Tylko gorzej jak wena przychodzi, a ma się ręce zajęte czymś innym. :P
      Dzięki za trzymanie kciuków Justine - wiele to dla mnie znaczy.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. :)

      Usuń
  4. Ja powieści nie pisze, ale z pisaniem postów miewam podobnie, co Ty z kolejnymi rozdziałami książki. Bywa czas, że spod palców słowa płyną słowa, a bywa i tak, że siedzę i myśli nie mogę.
    Trzymam kciuki za wenę i za pozytywne wieści z wydawnictwa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze poznać kolejną osobę która ma czasem podobny problem co ja. Znamy swój ból w tej kwestii....echhh..cóż poradzić...takie życie. Raz jest łatwiej, a raz trudniej.
      Dziękuję za trzymanie kciuków...Nadal czekam cierpliwie. ;)

      Usuń