sobota, 5 lipca 2014

"Piszę, moje myśli błądzą" Maria Magdziak

Witajcie

 Wiem, że notka późno, ale po wczorajszym makabrycznym wieczorze i prawie nieprzespanej nocy nie miałam weny. Jako taka pojawiła się po spotkaniu z kolegą w kawiarni który opowiedział mi o jednej ze swoich sąsiadek ze wsi. Spytacie, kim jest ta kobieta? Z jego opowiadań śmiało mogę dać taką odpowiedź: że jest to perełka poezji jaka pojawiła się w niepozornej wiosce i zaczyna zachwycać swoją twórczością coraz więcej osób. 

 Mowa tu o pani Marii Magdziak autorce tomiku wierszy "Piszę, moje myśli błądzą"
Podaję link do źródła informacji o Autorce i jej dziele.
http://goktrzydnik.com.pl/menu-poziome/9-news/69-tomik-maria-magdziak

 Książeczka - zgodnie z relacją kolegi - wyszła w ilości 500 egzemplarzy, ale z pewnością będzie wznowienie...na co również liczę bo z miłą chęcią nabędę swój i poproszę Autorkę o autograf. ;) No bo w końcu jak? Trzeba wspierać koleżanki i kolegów po fachu, co nie?...he he. ;)

 Poprosiłam kolegę by użyczył mi swój egzemplarz książeczki jaki od niej dostał z pięknym autografem i być może go wam w jakiś sposób tu zaprezentuję. / tylko nie wiem kiedy będzie mógł mi go dostarczyć bo jest strasznie zabiegany :P /

 W linku poniżej jest galeria zdjęć z Wieczoru autorskiego pani Marii :)
http://goktrzydnik.com.pl/galeria/category/141-wieczor-autorski-poetki-marii-magdziak



/ Pierwszy tomik dzieł pani Marii Magdziak "Piszę, moje myśli błądzą" /

10 komentarzy:

  1. Dzieki za recenzję :)
    Poezję czytam rzadko, lecz dobrej poezji nigdy nie odmówię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym tego recenzją nie nazwała, ale dziękuję...:) Sama nie czytałam jej wierszy, ale wsłuchałam się w opowiadania kolegi który jest nią zachwycony...Jeśli coś jest dobre to zawsze warto przynajmniej na kilka chwil zawiesić na tym oko...;)

      Usuń
  2. Nie przepadam za poezją, nie potrafię się w niej odnaleźć, ale może to kwestia tego, że większość współczesnych poetów bazgrze co im ślina na język przyniesie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za poezją pewnie z tego samego powodu co Ty...wielu wierszy również nie byłam w stanie należycie zgłębić lub przetrawić...To trudny sposób wyrażania swoich uczuć, pragnień, obaw itp. rzeczy...echhh

      Usuń
  3. No proszę, zawsze dobrze usłyszeć o nowej poetce. :) Jeśli kiedyś trafię na jej tomik, na pewno mu się przyjrzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. W małych miejscowościach potrafią mieszkać niesamowite perełki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz częściej chyba przyjdzie mi właśnie to odkrywać. ;)

      Usuń
  5. Nie znam się na poezji, ale może kiedyś do niej dojrzeję. ;)

    OdpowiedzUsuń