piątek, 1 sierpnia 2014

Podsumowanie lipca

Witajcie :)

Wypadałoby mi napisać o tym co udało mi się zrobić w tym minionym miesiącu. A więc do dzieła. :3

a). Napisać recenzje kilku filmów i serialu:

1. The 100 na podstawie książki Kass Morgan / nie wiem czy wytrzymam do rozpoczęcia drugiego sezonu bo będzie dopiero na jesieni :( /
2. "Tropiciel" w reżyserii Marcus'a Nispel'a
3. "Noe - wybrany przez Boga" w reży. Darren Aronofski
4. "Hobbit - Bitwa Pięciu Armii" PJ / zwiastun /

b). Recenzje książek:

1. "Upierzony wąż" Edgar Wallace 
2. "Silmarillion"  J.R.R. Tolkien 
3. "Monument 14 - odcięci od świata"  Emmy Laybourne

c). Kilka krótkich wzmianek o ciekawych / według mnie :P / pozycjach i książkach które mnie kuszą:

1. "Piszę, moje myśli błądzą" wiersze autorstwa Marii Magdziak 
2. "Dziedzictwo Stonehenge" Sam Christer
3. "Tajemnica Całunu Turyńskiego" Sam Christer 
4. "Anioły i demony" Dan Brown
5. "Medicus" Noah Gordon
6. "Zaginiony symbol" Dan Brown
7. " Zwodniczy punkt" Dan Brown
8. " Ostatnie królestwo" Bernard Cornwell
9. " Zwiastun burzy" Bernard Cornwell
10. " Zimowy monarcha" Bernard Cornwell
11. " Panowie północy" B. C. 
12. "Pieśń miecza" B.C.
13. "Nieprzyjaciel Boga" B.C.
14. "Excalibur" B.C
15. "Medicus z Saragossy" Noah Gordon
16. " Spadkobierczyni Medicusa" Noah Gordon
17. "Szaman" Noah Gordon
18. "Legenda o Sigurdzie i Girdrun" J.R.R. Tolkien
19. "J.R.R. - Wizjoner i marzyciel" Humphrey Carpenter / biografia /
20. " Księga zaginionych opowieści" tom I, II i III J.R.R. Tolkien redakcja Christophera Tolkiena, tłumaczenie Radosław Kot


4 komentarze:

  1. Witaj w sierpniu! :) Zaginiony symbol to dobra książka, polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beti G. :)
      Właśnie wiem i powoli zaczynam na nią polować. Tylko uporam się z dwiema książkami które mam teraz pod rząd i zabieram się za "Symbol" :3
      Pozdrawiam bardzo serdecznie. :3

      Usuń
  2. Świetny pomysł z tym podsumowaniem, widać ile pracy włożyłaś w rozwój bloga w ostatnim miesiącu. Gratuluje :) "Anioły i demony" też mam w planach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Staram się by blog się rozwijał, ale wiem, że to nie raz jak "orka na ugorze". Mam nadzieję, że sierpień będzie o wiele dla mnie łaskawszy. ;)
      Ja do "Aniołów" siadam zaraz po skończeniu "Medicusa"
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. :)

      Usuń