poniedziałek, 2 marca 2015

Podsumowanie lutego

Witajcie kochani :)

  Skoro większość robi podsumowanie miesiąca to ja też zrobię. ;) A czemu nie? :3 Jak u mnie wyglądał luty?...hmmm No cóż. :3 Sądzę, że jak na moje warunki to całkiem dobrze. 

  a). Przeczytane i opisane na blogu:

1. "Monument 14 Niebo w ogniu" E. Laybourne
2. "Monument 14 Wściekły wiatr" -//- 
3. "Misja 100" Kass Morgan
4. "Błękit szafiru" Kerstin Gier

5. "Zieleń szmaragdu" -//- / w trakcie lektury/


  b). Kupione:

1. "Wyprawa do wnętrza ziemi" Juliusz Verne
2. "Dzieci kapitana Granta" cz. 1 i 2
3. "20 mil podmorskiej żeglugi" cz. 1 i 2
4. "Namiestniczka" ks. III Wiera Szkolnikowa 
5. "Błękit szafiru" K. Gier
6. "Zieleń szmaragdu" K. Gier 
7. "Igrzyska śmierci" Suzanne Collins
8.  "W pierścieniu ognia" -//-
9. "Kosogłos" -//-
10. "Zimowa opowieść" Mark Helprin
11. "Misja 100" Kass Morgan
12. "Miasto popiołów" Cassandra Clare 
13. " Miasto szkła" -//- 
14. " Miasto upadłych aniołów" 
15. "Miasto zagubionych dusz"
16. "Miasto niebiańskiego ognia" 
17. "Mit Lincolna" Steve Berry
18. "Arka" Boyd Morrison
19. "Mgły Avalonu" Marion Zimmer Bradley

c). Łączna ilość stron:

We wszystkich przeczytanych książkach było ich 1239 czyli dziennie wyszło ok. 44 stron


14 komentarzy:

  1. Bardzo dobre wyniki! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyniki naprawdę dobre ;) Oby marzec też się Tobie udał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, fajne by było gdyby się udał. ;) :3 Życzę aby Tobie również się powiodło.

      Usuń
  3. udanego marca, buziaki:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobre wyniki! gratuluję i życzę miłego czytania. :)
    mi udało się pobić swój rekord życiowy - 8 książek w miesiąc. może dla niektórych to wcale nie duża liczba, ale jestem z siebie dumna.
    kupujesz naprawdę sporo książek - strach pomyśleć, czy mieszczą Ci się na półkach. :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Healy :) 8 książek? O.O wow to jest wynik! Genialny. Gratuluję. W lutym tak mi się jakiś portfel otworzył ;) Obawiam się, że w marcu już tak nie będzie. :( ps. Na razie książki się jeszcze mieszczą. :3

      Usuń
  5. A do mnie w zeszłym miesiącu dotarła tylko "Zbrodnia i kara" i trzy egzemplarze kolorowego treningu antystresowego. W drodze mam przynajmniej dwie książki, a w tym miesiącu mam zamiar nieco uzupełnić swoją biblioteczkę, bo idą moje urodziny :)
    Poza tym masz świetny wynik jeżeli chodzi o przeczytane książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z tych książek i że uzupełnisz swoją biblioteczkę.
      Dziękuję. :) Mam nadzieję, że marzec będzie równie udany. :)

      Usuń
    2. Też mam taką nadzieję. Póki co dotarła do mnie "Zbrodnia i kara" a w drodze jeszcze sporo ciekawych książek;].

      I życzę Ci, żeby ten miesiąc również był przynajmniej tak udany jak luty;)

      Usuń
    3. Dziękuję i nawzajem. :) Oby każdy miesiąc był lepszy od poprzedniego. ;)

      Usuń
  6. Poluję na "Trylogię czasu" i stąpam z nogi na nogę nie mogąc się doczekać kiedy znów będzie dostępna na stronie, na której zamawiam książki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w końcu ją upolujesz. :3 A mogę zapytać jaka to strona?

      Usuń